Slip PMR Sebenar 2010
Ari nie adk aq amik result...
Bleh thn la jgk...
Erm dia just dpt 1A...
Cian kat dia...
But nsb baek lh A tu Mathematic..
Jdi bleh la nk bjalan lg..
Hahahahahah..
Ap2 pn aq nk jgk ucap tahniah pd dia sbb ad jgk org yg x dpt A langsung..
Kire die msh yg tbaik dkalagn yg tbaik la..
Yg len 4B 3C..
B die subject Science,Bi, Bm,Kh...
C die subject Geo,Sej,Agama....
Anyways gud luck utk aiman n slamat msk ke alam tingkatan 4...
SPM ad lagi..
Try ur best ok...??
Hahahahahah..
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:
Post a Comment